.hu .en .de

 

Jó tudni!

Ha kezed, lábad elgémberedne, gyengéden masszírozzd és hajlítgasd őket. Áztasd langyos vízbe, de sose melegbe! Az alkohol csak átmenetileg melegít! Pillanatnyilag igen, mert kitágítja az ereket, és ez melegségérzetet okoz. Később viszont a hatása ellentétes lesz!

Ha éjszaka utaztál, megérkezés után pihenj, mielőtt kimennél a pályára.

Ha reszketsz, azt jelenti, hogy tested - az izmok segítségével - megpróbál felmelegedni. Egyél aszalt gyümölcsöt, csokoládét, ezek azonnal energiát termelnek.

Indulás előtt menj el fogorvoshoz. A magasban könnyebben megfájdulhatnak az elhanyagolt fogak.

 


 

 

Partner oldalak

www.ferienhausmiete.de

Irodából a sípályára

Síelési alapok

Itt a sízezon. De nem lehet síelni alapozó edzések nélkül. A magasban nagyobb erőfeszítés kell a légzéshez és a hideg leküzdéséhez. Legfontossabb az óvatosság a fáradtság és a sérülések ellen.

Síelésnél az egész test dolgozik. A jó formát csak fokozatosan lehet elérni. Legjobb, ha már indulás előtt 4-6 héttel elkezdjük az edzést.

Kocogjunk, kerékpározzunk vagy járjunk úszni 1-2 alkalommal hetente, otthon pedig 10 percet tornázzunk naponta, a hajlékonyságért, illetve, hogy állóképességünk a megfelelő legyen.

A pályán

Melegítsünk be! Hideg végtagokkal és testtel ugyanis nagyobb az esés és a törés veszélye. Guggoljunk le tizenötször méghozzá egyenes háttal. Ha felcsatoltuk a léceket, ismételjük meg a guggolásokat. Utána elindulhatunk.

Izomláz

Az első nap után előfordul. Ilyenkor végezzünk nyújtógyakorlatokat - legalább 10 percen át. Az erős húzódásra gyógyír egy forró fürdő és/vagy egy aszpirin.

Reggeli

Legyen könnyű. Sose induljunk el evés nélkül. Kenyér vagy müzli, tejtermék, friss gyümölcs vagy gyümölcslé és meleg ital. Ha az egész napot a pályán töltjük, akkor indulás előtt legalább 1 órával reggelizzünk, könnyű ételeket amelyek nem terhelik túl a gyomrot.

Ebéd

Legyen tápláló. Ha a pályán fogyasztjuk, válasszunk keményítő tartalmú ételeket, amelyek sok energiát adnak. Igyunk hozzá valamilyen meleg italt. Mindig tartsunk a zsebünkben egy kevés rágcsálnivalót.

Vacsora

Legyen erősítő. Kezdjük levessel. A menü rostokban, vitaminokban és ásványi sókban gazdag legyen. Hosszú túra előtt este ajánlatos "tésztapartit" tartani, az atléták is ezt teszik.

Fontos a sok folyadék. Ha a hidegben nincs kedvünk inni, erőltetni kell! Naponta igyunk meg 1,5 -2 liter folyadékot, kis kortyokban (a langyos tea vagy húslé a legjobb). Ne csak akkor, ha szomjasak vagyunk, az ugyanis már a kiszáradás jele lenne.

Hideg ellen

  • Ha kezed, lábad elgémberedne, gyengéden masszírozzd és hajlítgasd őket. Áztasd langyos vízbe, de sose melegbe!
  • Az alkohol csak átmenetileg melegít! Pillanatnyilag igen, mert kitágítja az ereket, és ez melegségérzetet okoz. Később viszont a hatása ellentétes lesz!
  • Ha éjszaka utaztál, megérkezés után pihenj, mielőtt kimennél a pályára.
  • Ha reszketsz, azt jelenti, hogy tested - az izmok segítségével - megpróbál felmelegedni. Egyél aszalt gyümölcsöt, csokoládét, ezek azonnal energiát termelnek.
  • Indulás előtt menj el fogorvoshoz. A magasban könnyebben megfájdulhatnak az elhanyagolt fogak.

 

 

Weboldalunkat az alábbi keresőszavakkal érték el legtöbben: Síoktatás, síiskola, Síiskolák, Snowboardiskolák, sí iskola, snowboard iskolák, síoktató, sí oktatók, sízés oktatás, síelés tanítás, magyar nyelvű síoktatás, Síoktatás Magyarországon, Síoktatás Ausztriában, síoktatás Eplényben, síoktatás Ausztriában magyarul, síoktatók, síoktatás német nyelven, síoktatás angol nyelven, síoktatás németül, síoktatás angolul, sítanfolyam, snowboard oktatás, snowboard oktatás Eplényben, snowboard oktatás Magyarországon, snowboard oktatás Ausztrában, snowboard oktatás Olaszországban, síoktatás hazai síterepen, síoktatás hazai síterepeken

A síoktatással, táborozással kapcsolatban szeretettel várjuk a Kedves Érdeklődők kérdéseit.
E-mail: info@si-oktatok.hu

 

« vissza | index | fel ˆ

Seo | design by: NetStilus | Minden jog fenntartva * Síoktatás külföldön és Magyarországon * 2000 - 2020

Bezárás Bezár

Web Site Impressum

Üdvözöljük az Süle Gábor és Csollány Csaba síoktatók honlapján!

Tulajdonos: Süle Gábor

Címsorszöveg: • SÍOKTATÁS • Külföldön és Magyarországon | Síoktatás, síiskola, sízés oktatás, síelés tanítás Eplényben

Linkfelhő: epleny, eplenyi sioktatas, Síoktatás, síiskola, Síiskolák, Snowboardiskolák, sí iskola, snowboard iskolák, síoktató, sí oktatók, sízés oktatás, síelés tanítás, magyar nyelvű síoktatás, Síoktatás Magyarországon, Síoktatás Ausztriában, síoktatás Eplényben, síoktatás Ausztriában magyarul

Készült: 2010. augusztus 22.

 

 

Kereső oldalak: | Creatix Kereső | Google kereső

 


Bezárás Bezár

NetStilus Web Design

Stúdió: 06 87 481 - 709
Mobiltelefon: 06 30 331- 85- 02
Mhelyi telefon: 06 87 581 - 235
Fax: 06 87 343 - 457
E-mail:
Web: www.netstilus.hu


Bezárás Bezár

  • KÖSZÖNTŐ
  • 2. oldal
  • 3. oldal
  • 4. oldal
  • KAPCSOLAT

Kezdő oldal (index.php)

....

 

 

2. oldal

...

3. oldal

...

1. oldal

...

Kapcsolat

...

 


Bezárás Bezár

Web Site

Üdvözöljük az Süle Gábor és Csollány Csaba síoktatók honlapján!

Weboldalunkon az alábbi szavakra kereshet:

epleny, eplenyi sioktatas, Síoktatás, síiskola, Síiskolák, Snowboardiskolák, sí iskola, snowboard iskolák, síoktató, sí oktatók, sízés oktatás, síelés tanítás, magyar nyelvű síoktatás, Síoktatás Magyarországon, Síoktatás Ausztriában, síoktatás Eplényben, síoktatás Ausztriában magyarul

Címsorszöveg: • SÍOKTATÁS • Külföldön és Magyarországon | Síoktatás, síiskola, sízés oktatás, síelés tanítás Eplényben

Készült: 2010. augusztus 22.

 

Kereső oldalak: | Creatix Kereső | Google kereső